Ankieta kosmetyczna ANKIETA KOSMETYCZNAAnkieta zostanie wykorzystana wyłącznie do celów statystycznych. Żadne z uzyskanych za jej pośrednictwem danych nie zostaną przekazane osobom / podmiotom trzecim. Osoba, która wypełni ankietę otrzyma roczną prenumeratę art of BEAUTY, która w formacie pdf będzie co kwartał przesyłana na podany w ankiecie adres e-mail.1. Proszę podać nazwę salonu:*1.1. Proszę podać nazwę miejscowości w której znajduje się salon:*1.2. Proszę podać adres e-mail do osoby wypełniającej ankietę:*1.3. Województwo*dolnośląskiekujawsko-pomorskielubelskielubuskiełódzkiemałopolskiemazowieckieopolskiepodkarpackiepodlaskiepomorskieśląskieświętokrzyskiewarmińsko-mazurskiewielkopolskiezachodniopomorskie2. Proszę zaznaczyć, które z usług poniżej są świadczone przez salon>2.1. KosmetykaProszę zaznaczyć usługi2.1.1. Pielęgnacja twarzy2.1.2. Pielęgnacja ciała2.1.3. Depilacja2.1.4. Pielęgnacja i stylizacja oczu i rzęs2.1.5. Pielęgnacja i stylizacja dłoni i stóp2.2. Zabiegi na urządzeniachTakNie2.3. Medycyna estetycznaTakNie2.4. SPA (dotyczy specyficznych zabiegów opartych o produkty, urządzenia i filozofię SPA, różniących się od standardowej oferty salonu)TakNie2.5. SolariumTakNie2.6. Szkolenia dla profesjonalistów (zabiegi, produkty, inne)Zaznacz prowadzone szkolenia2.6.1. Dla pracowników własnego salonu2.6.2. Dla pracowników innych salonów 2.7. Doradztwo dla klienta (pielęgnacja, makijaż, inne)TakNie2.8. Dobór i odsprzedaż kosmetyków w salonieTakNie2.9. Sklep on-lineTakNie2.10. InneTakNieProszę podać jakie inne usługi są świadczone w salonie3. Proszę wskazać, czy salon:Czy salon należy do sieci salonów?3.1. Tak3.2. Nie, salon nie należy do sieciDo jakiej sieci salonów należy salon3.1.1. Adolesense3.1.2. Bailine3.1.3. Be Silky3.1.4. Beautiful Skin3.1.5. BodyConcept3.1.6. Collagena3.1.7. DepilConcept3.1.8. Depilove3.1.9. Dermatis3.1.10. Dermika Salon & Spa3.1.11. Glamour Studio Paznokci3.1.12. Image3.1.13. Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris3.1.14. MagicPot3.1.15. Manicure Express3.1.16. No+Vello3.1.17. Power Slim3.1.18. Studio Figura3.1.19. Vacu Fit3.1.20. Yasumi epil3.1.21. Yasumi Instytut Zdrowia i Urody3.1.22. Yasumi slim3.1.23. Inne/jakieProszę podać do jakiej innej niż wymienione wyżej sieci należy salon4. Proszę wskazać, jak długo salon działa na rynku:4.1. mniej niż 1 rok4.2. 1-2 lata4.3. 2-5 lat4.4. 5-10 lat4.5. więcej niż 10 lat5. Proszę wskazać ile osób zatrudnionych jest w salonie:5.1. mniej niż 3 osoby5.2. 3-5 osób5.3. 6-10 osób5.4. 11-15 osób5.5. więcej niż 15 osób6. Proszę wskazać ile stanowisk łącznie znajduje się w salonie:6.1. mniej niż 3 stanowiska6.2. 3-5 stanowisk6.3. 6-10 stanowisk6.4. 11-15 stanowisk6.5. więcej niż 15 stanowisk7. Proszę wskazać czy i o ile % firma zmniejszyła ilość zatrudnienia ze względu na pandemię COVID w 2020 roku?7.1. 0% (nie zmniejszyła się w ogóle)7.2. 10%7.3. 25%7.4. 50%7.5. 75%7.6. 100% (zwolnienie pracowników)8. Jak często personel uczestniczy w szkoleniach poszerzających wiedzę i umiejętności profesjonalne:8.1. Rzadziej niż raz do roku8.2. Co najmniej raz do roku8.3. Kilka razy w roku9. W jakiego typu szkoleniach najczęściej uczestniczy personel:9.1. Szkolenia we własnym salonie9.2. Szkolenia i kursy organizowane przez uczelnie/szkoły dla profesjonalistów9.3. Szkolenia organizowane przez producentów/dystrybutorów różnych marek kosmetyków, urządzeń, sprzętu profesjonalnego10. Proszę wskazać, jak często przeprowadza się remont salonu (malowanie, nowy wystrój, wymiana mebli)?Remonty przeprowadza się:10.1. Raz na 3 lata10.2. Raz na 5 lat10.3. Powyżej 5 lat11. Proszę wskazać, jakiego rzędu inwestycje zostały poczynione dotychczas w salonie:11.1. Na aranżację salonu (meble, wystrój wnętrza): 11.1.1. Mniej niż 100 tys. zł11.1.2. 100-150 tys. zł11.1.3. 151-200 tys. zł11.1.4. 201-500 tys. zł11.1.5. 501 tys. - 1 mln zł11.1.6. Więcej niż 1 mln zł11.2. Na wyposażenie w urządzenia do wykonywania usług (narzędzia, sprzęt i urządzenia do zabiegów)11.1.1. Mniej niż 100 tys. zł11.1.2. 100-150 tys. zł11.1.3. 151-200 tys. zł11.1.4. 201-500 tys. zł11.1.5. 501 tys. - 1 mln zł12. Proszę zaznaczyć, które z wymienionych urządzeń do wykonywania zabiegów posiada salon:Proszę wybrać posiadane urządzenia12.1. Elektrostymulacja12.2. Fale radiowe 12.3. IPL i Lasery kosmetyczne 12.4. Lasery medyczne12.5. Liposukcja 12.6. Mezoterapia bezigłowa12.7. Mikrodermabrazja 12.8. Peeling kawitacyjny12.9. Ultradźwięki12.10. Urządzenia do masażu podciśnieniowego (modelowanie sylwetki)12.11. Urządzenia wielofunkcyjne, kombajny kosmetyczne12.12. Inne - jakie?Proszę podać jakie inne urządzenia oprócz wymienionych powyżej posiada salon13. Proszę zaznaczyć, które z wymienionych urządzeń do wykonywania zabiegów salon zamierza zakupić: Proszę wybrać urządzenia13.1. Elektrostymulacja13.2. Fale radiowe 13.3. IPL i Lasery kosmetyczne 13.4. Lasery medyczne13.5. Liposukcja 13.6. Mezoterapia bezigłowa13.7. Mikrodermabrazja 13.8. Peeling kawitacyjny13.9. Ultradźwięki13.10. Urządzenia do masażu podciśnieniowego (modelowanie sylwetki)13.11. Urządzenia wielofunkcyjne, kombajny kosmetyczne13.12. Inne - jakie?Proszę podać jakie inne urządzenia oprócz wymienionych powyżej salon zamierza zakupić14. Proszę wskazać, czy salon korzysta z oprogramowania do zarządzania: Proszę wybrać właściwą odpowiedź14.1. Tak14.2. Nie15. Czy salon posiada program lojalnościowy dla stałych klientów?Proszę wskazać właściwą odpowiedź15.1. Tak15.2. Nie15.1.1. Na czym polega ten program?15.1.1.1. Serie tych samych zabiegów w cenie z rabatem15.1.1.2. Różne zabiegi kupione łącznie w cenie z rabatem15.1.1.3. Karty rabatowe na pojedyncze zabiegi15.1.1.4. Bonusy za osiągnięcie określonego pułapu wydatków w salonie15.1.1.5. InneJakie inne programy lojalnościowe posiada salon16. Która z kategorii oferowanych przez salon usług w szczególności rośnie w ostatnich 3 latach Pana/i zdaniem?16.1. Tradycyjna pielęgnacja twarzy (zabiegi wykonywane ręcznie, dobrane do typu skóry)16.2. Tradycyjne zabiegi na ciało (zabiegi wykonywane ręcznie peelingi, masaże, itp.) 16.3. Zabiegi oparte o produkty ekologiczne 16.4. Medycyna estetyczna16.5. Zabiegi na urządzeniach – twarz16.6. Zabiegi na urządzeniach - ciało16.7. Pielęgnacja i stylizacja okolic oczu, w tym rzęs i brwi16.8. Pielęgnacja i stylizacja paznokci16.9. Depilacja16.10. Szkolenia profesjonalne17. Jakie czynniki w głównej mierze sprzyjają rozwojowi salonu:17.1. Rosnąca siła nabywcza klientów17.2. Widoczne i trwałe efekty z wykonanych usług i zabiegów17.3. Promocja zdrowego, zadbanego wyglądu powszechna w mediach17.4. Łatwiejsze dotarcie z informacją o usługach dzięki Internetowi (WWW i media społecznościowe)17.5. Coraz lepiej wykształceni pracownicy17.6. Dostępność i wysoka jakość szkoleń profesjonalnych17.7. Szeroka oferta, wybór kosmetyków, urządzeń, sprzętu17.8. Szeroka oferta wsparcia finansowego przy otwarciu i rozwoju działalności salonu 18. Jak szacuje Pan/i spadek obrotów salonu w stosunku do 2019 roku18.1. 10-20%18.2. 21-30%18.3. 31-40%18.4. 41-50%18.5. 51-60%18.6. 61-70%18.7. więcej niż 70%19. Czy ze względu na pandemię COVID salon zmienił ceny świadczonych usług19.1. Tak, zwiększył ceny / o ile procent19.2. Tak, zmniejszył ceny / o ile procent19.3. NieO ile procentProsze podać liczbę %O ile procentProsze podać liczbę %20. Czy salon podejmował w czasie pandemii COVID niestandardowe / nowe / inne od dotychczasowych działania20.1. Tak / jakie20.2. NieJakieProsze podać jakie działania21. Jak Pan/i ocenia, o ile wzrosła konkurencja kosmetyków detalicznych w stosunku do kosmetyków profesjonalnych?21.1. Nie wzrosła21.2. 5%21.3. 10%21.4. 20%21.5. 30%21.6. 50%21.7. Więcej niż 50%22. Proszę zaznaczyć typy najpopularniejszych obecnie zabiegów/usług, które oferuje salon dla każdej ze świadczonych usług:22.1. Kosmetyka22.1.1. Pielęgnacja twarzy – można wybrać dowolną liczbą zabiegów22.1.1.1. Zabiegi złuszczające i oczyszczające - peelingi22.1.1.2. Zabiegi złuszczające i oczyszczające – kwasy22.1.1.3. abiegi złuszczające i oczyszczające - mikrodermabrazja22.1.1.4. Zabiegi złuszczające i oczyszczające - kawitacja22.1.1.5. abiegi pielęgnacyjne – skóry problematyczne (trądzik, nadwrażliwość)22.1.1.6. Zabiegi pielęgnacyjne – nawilżające22.1.1.7. Zabiegi pielęgnacyjne – liftingujące22.1.1.8. Zabiegi pielęgnacyjne – anty-aging22.1.1.9. Zabiegi pielęgnacyjne – szyja i dekolt22.1.1.10. Zabiegi pielęgnacyjne – okolice oczu22.1.1.11. Zabiegi w oparciu o produkty ekologiczne22.1.1.12. Inne Inne zabiegi pielęgnacji twarzy /Jakie?22.1.2. Pielęgnacja ciała - można wybrać dowolną liczbą zabiegów22.1.2.1. Zabiegi złuszczające i oczyszczające – peelingi22.1.2.2. Zabiegi pielęgnacyjne – ujędrnianie22.1.2.3. Zabiegi pielęgnacyjne – detox22.1.2.4. Zabiegi pielęgnacyjne – antycellulit, wyszczuplające, modelujące22.1.2.5. Zabiegi pielęgnacyjne – dekolt i biust22.1.2.6. Zabiegi pielęgnacyjne – stopy i dłonie22.1.2.7. Zabiegi w oparciu o produkty ekologiczne22.1.3. Masaże - można wybrać dowolną liczbą zabiegów22.1.3.1. Relaksujący22.1.3.2. Limfatyczny22.1.3.3. Detox22.1.3.4. Antycellulit22.1.3.5. Ujędrniający22.1.3.6. InneInne masaże / Jakie?22.1.4. Depilacja - można wybrać dowolną liczbą zabiegów22.1.4.1. Wosk22.1.4.2. Pasta cukrowa22.1.4.3. Laser 22.1.4.4. IPL 22.1.5. Pielęgnacja i stylizacja oczu22.1.5.1. Henna brwi i rzęsy22.1.5.2. Stylizacja brwi i rzęsy (pogrubianie, nadawanie kształtu)22.1.5.3. Przedłużanie rzęs22.1.6. Pielęgnacja i stylizacja dłoni i stóp (manicure i pedicure) 22.1.6.1. Manicure klasyczny22.1.6.2. Manicure hybrydowy22.1.6.3. Manicure japoński22.1.6.4. Tipsy22.1.6.5. Żele22.1.6.6. Pedicure klasyczny22.1.6.7. Pedicure hybrydowy22.1.6.8. Pedicure leczniczy22.1.7. Zabiegi na urządzeniach22.1.7.1. Elektrostymulacja 22.1.7.2. Fale radiowe 22.1.7.3. IPL i Lasery kosmetyczne22.1.7.4. Lasery medyczne22.1.7.5. Liposukcja 22.1.7.6. Mezoterapia bezigłowa22.1.7.7. Mikrodermabrazja 22.1.7.8. Peeling kawitacyjny22.1.7.9. Ultradźwięki22.1.7.10. Urządzenia do masażu podciśnieniowego (modelowanie sylwetki)22.1.7.11. Urządzenia wielofunkcyjne, kombajny kosmetyczne22.1.7.12. Inne / Jakie?Inne zabiegi na urządzeniach / Jakie?22.2. Medycyna estetycznaProszę zaznaczyć zabiegi22.2.1. Botox22.2.2. Wypełnianie zmarszczek22.2.3. Mezoterapia bezigłowa22.2.4. Mezoterapia igłowa22.2.5. Zabiegi z wykorzystaniem laserów medycznych22.2.6. Zabiegi z wykorzystaniem laserów kosmetycznych22.3. SPA (dotyczy specyficznych zabiegów opartych produkty i o filozofię SPA, różniących się od standardowej oferty salonu) Proszę zaznaczyć zabiegi22.3.1. Zabiegi na twarz22.3.2. Zabiegi na ciało22.3.3. Zabiegi na dekolt i biust22.3.4. Pielęgnacja dłoni i stóp22.3.5. Masaże22.3.6. Zabiegi na urządzeniach23. Proszę zaznaczyć rodzaje i przedział cenowy zabiegów oferowanych w salonie: 23. Kosmetyka23.1. Pielęgnacja twarzy – można wybrać dowolną liczbą zabiegów23.1.1. Zabiegi złuszczające i oczyszczające - peelingi23.1.1.1. Mniej niż 150 zł23.1.1.2. 151 - 200 zł23.1.1.3. 201 - 250 zł23.1.1.4. 251 - 300 zł23.1.1.5. 301 -350 zł23.1.1.6. Więcej niż 351 zł23.1.2. Zabiegi złuszczające i oczyszczające – kwasy23.1.2.1. Mniej niż 150 zł23.1.2.2. 151 - 200 zł23.1.2.3. 201 - 250 zł23.1.2.4. 251 - 300 zł23.1.2.5. 301 -350 zł23.1.2.6. Więcej niż 351 zł23.1.3. Zabiegi złuszczające i oczyszczające - mikrodermabrazja23.1.3.1. Mniej niż 150 zł23.1.3.2. 151 - 200 zł23.1.3.3. 201 - 250 zł23.1.3.4. 251 - 300 zł23.1.3.5. 301 -350 zł23.1.3.6. Więcej niż 351 zł23.1.4. Zabiegi złuszczające i oczyszczające - kawitacja23.1.4.1. Mniej niż 150 zł23.1.4.2. 151 - 200 zł23.1.4.3. 201 - 250 zł23.1.4.4. 251 - 300 zł23.1.4.5. 301 -350 zł23.1.4.6. Więcej niż 351 zł23.1.5. Zabiegi pielęgnacyjne – skóry problematyczne (trądzik, nadwrażliwość)23.1.5.1. Mniej niż 150 zł23.1.5.2. 151 - 200 zł23.1.5.3. 201 - 250 zł23.1.5.4. 251 - 300 zł23.1.5.5. 301 -350 zł23.1.5.6. Więcej niż 351 zł23.1.6. Zabiegi pielęgnacyjne – nawilżające23.1.6.1. Mniej niż 150 zł23.1.6.2. 151 - 200 zł23.1.6.3. 201 - 250 zł23.1.6.4. 251 - 300 zł23.1.6.5. 301 -350 zł23.1.6.6. Więcej niż 351 zł23.1.7. Zabiegi pielęgnacyjne – liftingujące23.1.7.1. Mniej niż 150 zł23.1.7.2. 151 - 200 zł23.1.7.3. 201 - 250 zł23.1.7.4. 251 - 300 zł23.1.7.5. 301 -350 zł23.1.7.6. Więcej niż 351 zł23.1.8. Zabiegi pielęgnacyjne – anty-aging23.1.8.1. Mniej niż 150 zł23.1.8.2. 151 - 200 zł23.1.8.3. 201 - 250 zł23.1.8.4. 251 - 300 zł23.1.8.5. 301 -350 zł23.1.8.6. Więcej niż 351 zł23.1.9. Zabiegi pielęgnacyjne – szyja i dekolt23.1.9.1. Mniej niż 150 zł23.1.9.2. 151 - 200 zł23.1.9.3. 201 - 250 zł23.1.9.4. 251 - 300 zł23.1.9.5. 301 -350 zł23.1.9.6. Więcej niż 351 zł23.1.10. Zabiegi pielęgnacyjne – okolice oczu23.1.10.1. Mniej niż 150 zł23.1.10.2. 151 - 200 zł23.1.10.3. 201 - 250 zł23.1.10.4. 251 - 300 zł23.1.10.5. 301 -350 zł23.1.10.6. Więcej niż 351 zł23.1.11. Zabiegi w oparciu o produkty ekologiczne23.1.11.1. Mniej niż 150 zł23.1.11.2. 151 - 200 zł23.1.11.3. 201 - 250 zł23.1.11.4. 251 - 300 zł23.1.11.5. 301 -350 zł23.1.11.6. Więcej niż 351 zł23.1.12. Inne / Jakie Proszę podać nazwy innych zabiegów pielęgnacji twarzy niż wymienione powyżej oraz zakresy cen...23.2. Pielęgnacja ciała - można wybrać dowolną liczbą zabiegów23.2.1. Zabiegi złuszczające i oczyszczające – peelingi23.2.1.1. Mniej niż 150 zł23.2.1.2. 151 - 200 zł23.2.1.3. 201 - 250 zł23.2.1.4. 251 - 300 zł23.2.1.5. 301 -350 zł23.2.1.6. Więcej niż 351 zł23.2.2. Zabiegi pielęgnacyjne – ujędrnianie23.2.2.1. Mniej niż 150 zł23.2.2.2. 151 - 200 zł23.2.2.3. 201 - 250 zł23.2.2.4. 251 - 300 zł23.2.2.5. 301 -350 zł23.2.2.6. Więcej niż 351 zł23.2.3. Zabiegi pielęgnacyjne – detox23.2.3.1. Mniej niż 150 zł23.2.3.2. 151 - 200 zł23.2.3.3. 201 - 250 zł23.2.3.4. 251 - 300 zł23.2.3.5. 301 -350 zł23.2.3.6. Więcej niż 351 zł23.2.4. Zabiegi pielęgnacyjne – antycellulit, wyszczuplające, modelujące23.2.4.1. Mniej niż 150 zł23.2.4.2. 151 - 200 zł23.2.4.3. 201 - 250 zł23.2.4.4. 251 - 300 zł23.2.4.5. 301 -350 zł23.2.4.6. Więcej niż 351 zł23.2.5. Zabiegi pielęgnacyjne – dekolt i biust23.2.5.1. Mniej niż 150 zł23.2.5.2. 151 - 200 zł23.2.5.3. 201 - 250 zł23.2.5.4. 251 - 300 zł23.2.5.5. 301 -350 zł23.2.5.6. Więcej niż 351 zł23.2.6. Zabiegi pielęgnacyjne – stopy i dłonie23.2.6.1. Mniej niż 150 zł23.2.6.2. 151 - 200 zł23.2.6.3. 201 - 250 zł23.2.6.4. 251 - 300 zł23.2.6.5. 301 -350 zł23.2.6.6. Więcej niż 351 zł23.2.7. Zabiegi w oparciu o produkty ekologiczne23.2.7.1. Mniej niż 150 zł23.2.7.2. 151 - 200 zł23.2.7.3. 201 - 250 zł23.2.7.4. 251 - 300 zł23.2.7.5. 301 -350 zł23.2.7.6. Więcej niż 351 zł24. Masaże - można wybrać dowolną liczbą zabiegów24.1. Relaksujący24.1.1. Mniej niż 70 zł24.1.2. 71-100 zł24.1.3. 101-150 zł24.1.4. 151-200 zł24.1.4. Więcej niż 201 zł24.2. Limfatyczny24.2.1. Mniej niż 70 zł24.2.2. 71-100 zł24.2.3. 101-150 zł24.2.4. 151-200 zł24.2.4. Więcej niż 201 zł24.3. Detox24.3.1. Mniej niż 70 zł24.3.2. 71-100 zł24.3.3. 101-150 zł24.3.4. 151-200 zł24.3.4. Więcej niż 201 zł24.4. Antycellulit24.4.1. Mniej niż 70 zł24.4.2. 71-100 zł24.4.3. 101-150 zł24.4.4. 151-200 zł24.4.4. Więcej niż 201 zł24.5. Ujędrniający24.5.1. Mniej niż 70 zł24.5.2. 71-100 zł24.5.3. 101-150 zł24.5.4. 151-200 zł24.5.4. Więcej niż 201 zł24.6. Inne masaże / Jakie?Proszę wymienić inne rodzaje masaży niż wymienione powyżej oraz przedziały cenowe...25. Depilacja - można wybrać dowolną liczbą zabiegów25.1. Wosk 25.1.1. Mniej niż 30 zł25.1.2. 31-60 zł25.1.3. 61-100 zł25.1.4. Więcej niż 101 zł25.2. Pasta cukrowa25.2.1. Mniej niż 30 zł25.2.2. 31-60 zł25.2.3. 61-100 zł25.2.4. Więcej niż 101 zł25.3. Laser25.3.1. 100-150 zł25.3.2. 151-200 zł25.3.3. 201-250 zł25.3.4. 251-300 zł25.3.5. Więcej niż 301 zł25.4. IPL25.4.1. 100-150 zł25.4.2. 151-200 zł25.4.3. 201-250 zł25.4.4. 251-300 zł25.4.5. Więcej niż 301 zł26. Pielęgnacja i stylizacja oczu26.1. Henna brwi i rzęsy26.1.1. Mniej niż 30 zł26.1.2. 31-60 zł26.1.3. 61-100 zł26.1.4. Więcej niż 101 zł26.2. Stylizacja brwi i rzęsy (pogrubianie, nadawanie kształtu)26.2.1. Mniej niż 30 zł26.2.2. 31-60 zł26.2.3. 61-100 zł26.2.4. Więcej niż 101 zł26.3. Przedłużanie rzęs26.3.1. Mniej niż 100 zł26.3.2. 101-150 zł26.3.3. 151-200 zł26.3.5. Więcej niż 201 zł27. Pielęgnacja i stylizacja dłoni i stóp (manicure i pedicure) 27.1. Manicure klasyczny27.1.1. Mniej niż 50 zł27.1.2. 51-80 zł27.1.3. Więcej niż 80 zł27.2. Manicure hybrydowy27.2.1. Mniej niż 50 zł27.2.2. 51-80 zł27.2.3. 81-100 zł27.2.4. Więcej niż 100 zł27.4. Tipsy27.4.1. Mniej niż 50 zł27.4.2. 51-80 zł27.4.3. 81-100 zł27.4.4. Więcej niż 100 zł27.5. Żele27.5.1. Mniej niż 50 zł27.5.2. 51-80 zł27.5.3. 81-100 zł27.5.4. Więcej niż 100 zł28. Pedicure28.1. Pedicure klasyczny28.1.1. Mniej niż 50 zł28.1.2. 51-80 zł28.1.3. Więcej niż 80 zł28.2. Pedicure hybrydowy28.2.1. Mniej niż 50 zł28.2.2. 51-80 zł28.2.3. Więcej niż 80 zł28.3. Pedicure leczniczy28.3.1. Mniej niż 50 zł28.3.2. 51-80 zł28.3.3. Więcej niż 80 zł29. Zabiegi na urządzeniach 29.1. Elektrostymulacja 29.1.1. Mniej niż 80 zł29.1.2. 81-150 zł29.1.3. 151-200 zł29.1.4. 201-250 zł29.1.5. 251-300 zł29.1.5. Więcej niż 301 zł29.2. Fale radiowe 29.2.1. Mniej niż 80 zł29.2.2. 81-150 zł29.2.3. 151-200 zł29.2.4. 201-250 zł29.2.5. 251-300 zł29.2.6. Więcej niż 301 zł29.3. IPL i Lasery kosmetyczne29.3.1. Mniej niż 80 zł29.3.2. 81-150 zł29.3.3. 151-200 zł29.3.4. 201-250 zł29.3.5. 251-300 zł29.3.6. Więcej niż 301 zł29.4. Lasery medyczne29.4.1. Mniej niż 80 zł29.4.2. 81-150 zł29.4.3. 151-200 zł29.4.4. 201-250 zł29.4.5. 251-300 zł29.4.6. Więcej niż 301 zł29.5. Liposukcja 29.5.1. Mniej niż 80 zł29.5.2. 81-150 zł29.5.3. 151-200 zł29.5.4. 201-250 zł29.5.5. 251-300 zł29.5.6. Więcej niż 301 zł29.6. Mezoterapia bezigłowa29.6.1. Mniej niż 80 zł29.6.2. 81-150 zł29.6.3. 151-200 zł29.6.4. 201-250 zł29.6.5. 251-300 zł29.6.6. Więcej niż 301 zł29.7. Mikrodermabrazja 29.7.1. Mniej niż 80 zł29.7.2. 81-150 zł29.7.3. 151-200 zł29.7.4. 201-250 zł29.7.5. 251-300 zł29.7.6. Więcej niż 301 zł29.8. Peeling kawitacyjny29.8.1. Mniej niż 80 zł29.8.2. 81-150 zł29.8.3. 151-200 zł29.8.4. 201-250 zł29.8.5. 251-300 zł29.8.6. Więcej niż 301 zł29.9. Ultradźwięki29.9.1. Mniej niż 80 zł29.9.2. 81-150 zł29.9.3. 151-200 zł29.9.4. 201-250 zł29.9.5. 251-300 zł29.9.6. Więcej niż 301 zł29.10. Urządzenia do masażu podciśnieniowego (modelowanie sylwetki)29.10.1. Mniej niż 80 zł29.10.2. 81-150 zł29.10.3. 151-200 zł29.10.4. 201-250 zł29.10.5. 251-300 zł29.10.6. Więcej niż 301 zł29.11. Urządzenia wielofunkcyjne, kombajny kosmetyczne29.11.1. Mniej niż 80 zł29.11.2. 81-150 zł29.11.3. 151-200 zł29.11.4. 201-250 zł29.11.5. 251-300 zł29.11.6. Więcej niż 301 zł29.12. Inne / Jakie?Proszę podać jakie inne zabiegi na urządzeniach są wykonywane oprócz podanych powyżej oraz zakresy cenowe...30. Medycyna estetyczna30.1. Botox30.1.1. Mniej niż 400 zł30.1.2. 401-500 zł30.1.3. 501-600 zł30.1.5. Więcej niż 601 zł30.2. Wypełnianie zmarszczek30.2.1. Mniej niż 400 zł30.2.2. 401-500 zł30.2.3. 501-600 zł30.2.5. Więcej niż 601 zł30.3. Mezoterapia bezigłowa30.3.1. Mniej niż 400 zł30.3.2. 401-500 zł30.3.3. 501-600 zł30.3.5. Więcej niż 601 zł30.4. Mezoterapia igłowa30.4.1. Mniej niż 400 zł30.4.2. 401-500 zł30.4.3. 501-600 zł30.4.5. Więcej niż 601 zł30.5. Zabiegi z wykorzystaniem laserów medycznych30.5.1. Mniej niż 400 zł30.5.2. 401-500 zł30.5.3. 501-600 zł30.5.5. Więcej niż 601 zł30.6. Zabiegi z wykorzystaniem laserów kosmetycznych30.6.1. Mniej niż 400 zł30.6.2. 401-500 zł30.6.3. 501-600 zł30.6.5. Więcej niż 601 zł31. Proszę wskazać przybliżoną średnią liczbę wizyt klientów w salonie w miesiącu:31.1. 1 wizyta31.2. 2 wizyty31.3. 3 wizyty31.4. 4 wizyty31.5. 5 wizyt31.6. 6 wizyt31.7. więcej niż 6 wizyt32. Proszę wskazać przybliżoną średnią wartość 1 wizyty klienta:32.1. mniej niż 50 zł32.2. 51-100 zł32.3. 100-150 zł32.4. 151-200 zł32.5. 201-300 zł32.6. 301-500 zł32.7. 501-1000 zł32.8. więcej niż 1000 zł33. Proszę wskazać średni obrót w salonie w miesiącu w 2020 roku:33.1. mniej niż 10 tys. zł33.2. 10-20 tys. zł33.3. 21-50 tys. zł33.4. 51-100 tys. zł33.5. 101-150 tys. zł33.6. 151-200 tys. zł33.7. więcej niż 200 tys. zł34. Jaka część obrotu pochodzi z odsprzedaży kosmetyków w salonie34.1. mniej niż 10%34.2. 10-20%34.3. 20-30%34.4. 30-50%34.5. więcej niż 50%35. Jak ocenia Pan/i odsprzedaż kosmetyków w salonie w ostatnich 3 latach35.1. rosnąca35.2. malejąca35.3. bez zmian36. Czy odsprzedaż kosmetyków zwiększyła się w związku z pandemią COVID36.1. Tak / o ile procent36.2. Nie 36.1. Tak / o ile procentProsze podać o ile %37. Proszę wskazać, czy Państwa salon dotyka problem sezonowości sprzedaży37.1. Miesiące o nasilonym ruchu w salonie:37.1.1. Styczeń37.1.2. Luty37.1.3. Marzec37.1.4. Kwiecień37.1.5. Maj37.1.6. Czerwiec37.1.7. Lipiec37.1.8. Sierpień37.1.9. Wrzesień37.1.10. Październik37.1.11. Listopad37.1.12. Grudzień37.2. Miesiące o obniżonym ruchu w salonie:37.2.1. Styczeń37.2.2. Luty37.2.3. Marzec37.2.4. Kwiecień37.2.5. Maj372.6. Czerwiec37.2.7. Lipiec37.2.8. Sierpień37.2.9. Wrzesień37.2.10. Październik37.2.11. Listopad37.2.12. Grudzień38. Proszę wskazać, z jakich marek korzystają Państwo w salonie. (Można wybrać dowolną ilość marek): 38.1. AA Prestige Institute38.2. Académie38.3. Alessandro38.4. Arosha38.5. Babor38.6. Bandi38.7. Bielenda38.8. Bioline38.9. Chantarelle38.10. Charmine Rose38.11. Clarena38.12. Comfort Zone38.13. Decleor38.14. Depileve38.15. Dermalogica38.16. Diego Dalla Palma38.17. Dr Irena Eris38.18. Ella Bache38.19. Ericson Laboratoire38.20. Farmona38.21. Filorga38.22. Gehwol38.23. Germaine de Capuccini38.24. Isabelle Lancray38.25. Jean D'Arcel38.26. KLAPP Cosmetics38.27. Kryolan38.28. Kurland38.29. Maria Gallad38.30. Menard38.31. Monteil38.32. Natinuel38.33. Norel38.34. O.P.I.38.35. Olos38.36. Organic38.37. Organique38.38. Pevonia Botanica38.39. Phytomer38.40. Purles38.41. Repechage38.42. Revitalash38.43. RVB38.44. Selvert Thermal38.45. Sesderma38.46. Shellac38.47. Skeyndor38.48. SkinCeuticals38.49. Sothys38.50. Thalgo38.51. Thalion38.52. Xylogic38.53. Yonelle38.64. Inne, jakie?38.64. Inne marki kosmetykówProsze podać z jakich innych marek oprócz wymienionych powyżej korzystacie Państwo w salonie39. Proszę wskazać markę, z której korzystają Państwo przy realizacji usługi pielęgnacja twarzyMożna wpisać kilka marek40. Proszę wskazać markę, z której korzystają Państwo przy realizacji usługi pielęgnacja ciałaMożna wpisać kilka marek41. Proszę wskazać markę, z której sprzętu Państwo korzystająMożna wpisać kilka marek42. Jakie są główne powody wyboru właśnie tych marek:42.1. Jakość i efekty zabiegów42.2. Dostępność cenowa42.3. Akceptowalne koszty eksploatacji (dotyczy urządzeń do wykonywania zabiegów)42.4. Ciągłe nowości w ofercie (dotyczy kosmetyków)42.5. Warunki handlowe z dostawcą (producentem/dystrybutorem)42.6. Obsługa handlowa i wsparcie promocyjne dostawcy producenta/dystrybutora)42.7. Dostępny i skuteczny serwis (dotyczy urządzeń do wykonywania zabiegów)42.8. Bezpłatne szkolenia 42.9. Polecane przez:42.10. Inne powody 42.10. Inne powodyProszę podać jakie inne powody kierują Państwem przy wyborze marek oprócz wymienonych powyżej43. Proszę wskazać, w jaki sposób salon pozyskuje klientów:43.1. Bonusy za polecenie przez innego klienta43.2. Rekomendacje klientów43.3. Ulotki43.4. Bilbordy43.5. Reklama w prasie kobiecej43.6. Reklama w prasie lokalnej43.7. Strona WWW i pozycjonowanie w sieci43.8. Media społecznościowe43.9. Inne / Jakie? 43.9. Inne / Jakie?Jakie inne sposoby oprócz wymienionych powyżej...44. Które czasopisma branżowe są dostępne w salonie?44.1. art of Beauty44.2. Beauty Forum44.3. Beauty Inspiration44.4. Dermatologia i Uroda44.5. Dermatologia i Kosmetologia praktyczna44..6. Eden44.7. Kosmetologia Estetyczna44.8. Kosmetyka Profesjonalna44.9. Kosmetyka i Kosmetologia44.10. LNE44.11. Uroda44.12. Inne / Jakie?44.12. Inne / Jakie?Jakie inne czasopisma oprócz wymienionych powyżej...45. Proszę wskazać, które z czasopism ceni Pan/i najwyżej? 45.1. art of Beauty45.2. Beauty Forum45.3. Beauty Inspiration45.4. Dermatologia i Uroda45.5. Dermatologia i Kosmetologia praktyczna45..6. Eden45.7. Kosmetologia Estetyczna45.8. Kosmetyka Profesjonalna45.9. Kosmetyka i Kosmetologia45.10. LNE45.11. Uroda45.12. Inne / Jakie?45.12. Inne / Jakie?Jakie inne czasopisma oprócz wymienionych powyżej...46. Co w szczególności interesuje Pana/ią w czasopismach branżowych?46.1. Relacje z targów, konkursów, konferencji46.2. Rankingi i zestawienia produktów, zabiegów, usług46.3. Informacje bieżące o produktach, zabiegach, urządzeniach do zabiegów46.4. Artykuły eksperckie46.5. Wywiady46.6 Inne / Jakie?46.6. Inne / Jakie?Jakie inne treści oprócz wymienionych powyżej...47. Z jakich portali branżowych korzysta Pan/i?47.1. www.artofbeauty.com.pl47.2. www.beautywpolsce.com47.3. www.bizneskosmetyczny.pl47.4. www.cosmetologia.pl47.5. www.ibeauty.pl47.7. www.kosmetologiaestetyczna.com47.8. www.kosmetyczki.net47.9. www.kosmetyczni.pl47.10. www.kosmetykaprofesjonalna.pl47.11. www.kosmetykawpolsce.pl47.12. www.magazynkosmetyczny.pl47.13.www.medycynaestetyczna.com.pl47.14. www.mojakosmetyczka.pl47.16. www.pkik24.pl47.18. www.przyjaznakosmetyka.org47.19. www.serwisuroda.pl47.20. www.stowarzyszeniekosmetologii.blogspot.com47.21. Inne / Jakie?47.21. Inne / Jakie?Jakie inne portale oprócz wymienionych powyżej...48. Czy brał Pan/i udział ostatnio w wydarzeniach branżowych online?48.1. Tak49.2. Nie48.1. Tak, brałe/am udziałProszę podać w jakich...49. Czy planuje Pan/i wziąć udział (jeśli się odbędą) w tegorocznych targach? 49.1. Tak49.2. Nie49.1. Tak, planuję wziąć udział w:49.1.1. Kongres Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych 49.1.2. BEAUTY FORUM POLSKA49.1.3. B2BEAUTY TRENDS SHOW49.1.4. Kongres LNE, Kraków49.1.5. beautyVISION Poznań49.1.6. HEALTH & BEAUTY, Kielce49.1.7. BEAUTY FORUM & HAIR, Ptak Expo, Nadarzyn49.1.8. Międzynarodowy Kongres Medycyny Estetycznej i Antiaging49.1.9. Targi URODA, Gdańsk49.1.10. Kongres art of BEAUTY49.1.11. Kongres Beauty Inspiration50. Jakie formy spotkań branżowych interesowałyby Pana/ią?50.1. Konferencje tematyczne (formy większe)50.2. Warsztaty/szkolenia (formy mniejsze, kameralne)50.3. Webinaria (formy on-linowe)50.4. Konkursy 50.5. Targi50.6. Targi online50.7. Inne / Jakie?50.7. Inne / Jakie?Jakie inne formy spotkań branżowych oprócz wymienionych powyżej...51. Co skłoniłoby Pana/ią do wzięcia udziału w spotkaniu branżowym?51.1. Temat wykładu51.2. Lokalizacja51.3. Rabatowe zakupy51.4. Cena 51.5. Termin 51.1. Jakie tematy wykładuProszę podać...51.4. Jaki poziom ceny jest dla Pana/i akceptowalny?51.4.1. Mniej niż 100 zł51.4.2. 100-200 zł51.4.3. 200-500 zł51.4.4. Więcej niż 500 zł52. Czy byłby Pan/i zainteresowany zakupem raportu z niniejszego badania? 52.1. Zdecydowanie tak52.2. Raczej tak52.3. Nie wiem52.4. Raczej nie 52.5. Zdecydowanie nie 53. Proszę wskazać, ile Pani/a zdaniem powinien kosztować taki raport?53.1.Mniej niż 300 zł53.2. 300-500 zł53.3. Więcej niż 500 złOświadczenie o przetwarzaniu danych*Tak, przyjmuję do wiadomościObowiązek informacyjny RODO. Przyjmuję do wiadomości że moje dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji niniejszego zlecenie przez Beauty Business Partner Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (04-870) przy ul. Trakt Lubelski 40 c, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000313061 oraz posiadająca nr REGON: 141559330. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów art 23 ust 1 pkt 3 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Jestem świadomy(a) przysługującego mi prawa dostępu do treści moich danych, możliwości ich poprawiania oraz tego, że moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych ze zbioru danych, w którym dane są przetwarzane. Dane firmy (nazwa firmy, adres, nip) będą przechowywane zgodnie z ustawą o rachunkowści. Realizując obowiązek informacyjny wynikający z RODO, poniżej przekazujemy Pani/Panu poniższe podstawowe oraz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych klientów przez Beauty Business Partner Sp. z o.o. w związku z zawarciem umów/ zleceń. Administrator danych osobowych Administratorem Twoich danych osobowych jest Beauty Business Partner Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (04-870) przy ul. Trakt Lubelski 40 c, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000313061 posiadającą następujące numery identyfikacyjne: NIP 9522055186 oraz REGON 141559330, Cele przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby: realizować zawartą umowę/ zlecenie Okres przechowywania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w okresie wykonywania ww. umowy, a także przez okres przedawnienia roszczeń z umowy, zgodnie z ustawą o rachunkowości. Odbiorcy Twoich danych osobowych Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe: naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT/ kurierom/ firmie realizującej skład naszych czasopism Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami. Kategorie danych Przetwarzamy następujące kategorie Twoich danych osobowych: imię, nazwisko, dane kontaktowe, email, telefon, stanowisko, nazwa firmy, nip Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Masz następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: a. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych ze względu na szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy przetwarzamy Twoje dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, b. prawo dostępu do Twoich danych osobowych, c. prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych, d. prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych, e. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami : e.cesarz@esteticapolska.pl Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Zgoda na marketingTak, wyrażam zgodęWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania informacji handlowej oraz korespondencji za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna, SMS). Administratorem Danych Osobowych jest spółka Beauty Business Partner Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (04-870) przy ul. Trakt Lubelski 40 c, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000313061 oraz posiadająca nr REGON: 141559330. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922) oraz Ustawę z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.). Jestem świadomy(a) przysługującego mi prawa dostępu do treści moich danych, możliwości ich poprawiania oraz tego, że moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych ze zbioru danych, w którym dane są przetwarzane. Polityka prywatności portalu art of BEAUTYBez tytułuWyślij ankietęTo pole powinno zostać puste