ANKIETA SALON FRYZJERSKI ANKIETA SALON FRYZJERSKIAnkieta zostanie wykorzystana wyłącznie do celów statystycznych. Żadne z uzyskanych za jej pośrednictwem danych nie zostaną przekazane osobom / podmiotom trzecim. Osoba, która wypełni ankietę otrzyma roczną prenumeratę ESTETICA POLSKA, która w formacie pdf będzie co kwartał przesyłana na podany w ankiecie adres e-mail.1. Proszę podać nazwę salonu:*1.1. Proszę podać nazwę miejscowości w której znajduje się salon:*1.2. Proszę podać adres e-mail do osoby wypełniającej ankietę:*1.3. Województwo*dolnośląskiekujawsko-pomorskielubelskielubuskiełódzkiemałopolskiemazowieckieopolskiepodkarpackiepodlaskiepomorskieśląskieświętokrzyskiewarmińsko-mazurskiewielkopolskiezachodniopomorskie2. Fryzjerstwo>2.1. Fryzjerstwo – usługi i cenyProszę zaznaczyć, które z usług poniżej są świadczone przez salon? Prosimy o podanie zakresu cenowego usług.2.1.1. Strzyżenie i modelowanieProszę podać zakres cenowymniej niż 60 zł61-100 zł101-150 zł151-100 złwięcej niż 200 zł2.1.2. FarbowanieProszę podać zakres cenowymniej niż 100 zł101-140 zł141-180 zł181-250 zł251-300 złwięcej niż 300 zł2.1.3. PielęgnacjaProszę podać zakres cenowymniej niż 60 zł61-100 zł101-150 zł151-100 złwięcej niż 200 zł2.1.4. ProstowanieProszę podać zakres cenowymniej niż 350 zł351-500 zł501-600 złwięcej niż 600 zł2.1.5. TrwałaProszę podać zakres cenowymniej niż 60 zł61-100 zł101-150 zł151-200 złwięcej niż 200 zł2.1.6. PrzedłużanieProszę podać zakres cenowymniej niż 500 zł501-800 zł801-1200 złwięcej niż 1200 zł2.2. Szkolenia dla profesjonalistów (zabiegi, produkty, inne)2.2.1. Dla pracowników własnego salonu/własnych salonówTakNie2.2.2. Dla pracowników innych salonówTakNie2.2.3. Doradztwo dla klienta (pielęgnacja, stylizacja)TakNie2.2.4. Dobór i odsprzedaż kosmetyków w salonieTakNie2.2.5. Sklep on-lineTakNie2.2.6. InneTakNieProszę podać jakie inne usługi są świadczone w salonie3. Czy salon należy do sieci salonów?3.1. Tak3.2. Salon nie należy do sieciDo jakiej sieci salonów należy salon3.1.1. Atelier Fryzjerskie Vici3.1.2. Berendowicz & Kublin3.1.3. Camille Albane3.1.4. Denique 3.1.5. Dessange3.1.6. Eric Stipa3.1.7. Farouk3.1.8. Franck Provost3.1.9. Frederic Moreno3.1.10. Gabriel Professional3.1.11. Haircut Express3.1.12. Jean Louis David3.1.13. Le Grand3.1.14. Lovely Look3.1.15. Pierre Lupin3.1.16. Point3.1.17. Salony Krzysztof3.1.18. Sowex13.1.19. Stile Unico3.1.20. Trendy Hair Fashion 3.1.21. Inne/jakieProszę podać do jakiej innej niż wymienione wyżej sieci należy salon4. Proszę wskazać, jak długo salon działa na rynku:4.1. mniej niż 1 rok4.2. 1-2 lata4.3. 2-5 lat4.4. 5-10 lat4.5. więcej niż 10 lat5. Proszę wskazać ile osób zatrudnionych jest w salonie:5.1. mniej niż 3 osoby5.2. 3-5 osób5.3. 6-10 osób5.4. 11-15 osób5.5. więcej niż 15 osób6. Proszę wskazać ile stanowisk łącznie znajduje się w salonie:6.1. mniej niż 3 stanowiska6.2. 3-5 stanowisk6.3. 6-10 stanowisk6.4. 11-15 stanowisk6.5. więcej niż 15 stanowisk7. Proszę wskazać czy i o ile % firma zmniejszyła ilość zatrudnienia ze względu na pandemię COVID w 2020 roku?7.1. 0% (nie zmniejszyła się w ogóle)7.2. 10%7.3. 25%7.4. 50%7.5. 75%7.6. 100% (zwolnienie pracowników)8. Jak często personel uczestniczy w szkoleniach poszerzających wiedzę i umiejętności profesjonalne:8.1. Rzadziej niż raz do roku8.2. Co najmniej raz do roku8.3. Kilka razy w roku9. W jakiego typu szkoleniach najczęściej uczestniczy personel:9.1. Szkolenia we własnym salonie9.2. Szkolenia i kursy organizowane przez uczelnie/szkoły dla profesjonalistów9.3. Szkolenia organizowane przez producentów/dystrybutorów różnych marek kosmetyków, urządzeń, sprzętu profesjonalnego10. Szkolenia której z firm ocenia Pan/i najwyżej10.1. Proszę wskazać nazwę/y firm11. Jakich szkoleń brakuje na rynku11.1. Proszę wskazać jakich szkoleń brakuje na rynku12. Proszę wskazać, jak często wymieniany jest sprzęt i narzędzia fryzjerskie:12.1. Narzędzia fryzjerskie12.1.1. Szczotkico miesiącco 3 miesiąceco 6 miesięcyraz do rokurzadziej niż raz do roku12.1.2. Grzebienieco miesiącco 3 miesiąceco 6 miesięcyraz do rokurzadziej niż raz do roku12.1.3. Nożyceco miesiącco 3 miesiąceco 6 miesięcyraz do rokurzadziej niż raz do roku12.1.4. Brzytwyco miesiącco 3 miesiąceco 6 miesięcyraz do rokurzadziej niż raz do roku12.1.5. Degażówkico miesiącco 3 miesiąceco 6 miesięcyraz do rokurzadziej niż raz do roku12.2. Sprzęt fryzjerski 12.2.1. Suszarkico miesiącco 3 miesiąceco 6 miesięcyraz do rokurzadziej niż raz do roku12.2.2. Suszarki chełmoweco miesiącco 3 miesiąceco 6 miesięcyraz do rokurzadziej niż raz do roku12.2.3. Prostowniceco miesiącco 3 miesiąceco 6 miesięcyraz do rokurzadziej niż raz do roku12.2.4. Karbownice, falowniceco miesiącco 3 miesiąceco 6 miesięcyraz do rokurzadziej niż raz do roku12.2.5. Termolokico miesiącco 3 miesiąceco 6 miesięcyraz do rokurzadziej niż raz do roku12.2.6. Maszynki do włosówco miesiącco 3 miesiąceco 6 miesięcyraz do rokurzadziej niż raz do roku12.2.7. Lokówki i suszarkolokówkico miesiącco 3 miesiąceco 6 miesięcyraz do rokurzadziej niż raz do roku12.2.8. Sauny i nawilżaczeco miesiącco 3 miesiąceco 6 miesięcyraz do rokurzadziej niż raz do roku12.2.9. Infrazonyco miesiącco 3 miesiąceco 6 miesięcyraz do rokurzadziej niż raz do roku13. Jak często przeprowadza się remont salonu (malowanie, nowy wystrój, wymiana mebli)Proszę wybrać właściwą odpowiedź13.1. raz na 3 lata13.2. raz na 5 lat13.3. powyżej 5 lat13.4. InneCo ile?Proszę podać liczbę lat14. Proszę wskazać, jakiego rzędu inwestycje zostały poczynione w salonie dotychczas14.1. Na aranżację salonu (meble, wystrój wnętrza):14.1.1. Mniej niż 100 tys. zł14.1.2. 100-150 tys. zł14.1.3. 151-200 tys. zł14.1.4. 201-500 tys. zł14.1.5. 501 tys.-1 mln zł14.1.6. Więcej niż 1 mln zł14.2. Na wyposażenie w urządzenia do wykonywania obecnego wachlarza usług (narzędzia, sprzęt i urządzenia do zabiegów):14.2.1. Mniej niż 100 tys. zł14.2.2. 100-150 tys. zł14.2.3. 151-200 tys. zł14.2.4. 201-500 tys. zł14.2.5. 501 tys.-1 mln zł15. Proszę wskazać, czy salon korzysta z oprogramowania do zarządzania:15.1. Tak15.2. Nie15.1.1. Proszę wskazać, jakiego producentaNazwa producenta16. Jak ocenia Pan/i przychody w salonie w ciągu ostatnich 3 lat16.1. Rosnące16.2. Stabilne, utrzymujący się na tym samym poziomie16.3. Malejące17. Jak szacuje Pan/i spadek obrotów salonu w stosunku do 2020 roku17.1. 10-20%17.2. 21-30%17.3. 31-40%17.4. 41-50%17.5. 51-60%17.6. 61-70%17.7. więcej niż 70%18. Czy ze względu na pandemię COVID salon zmienił ceny świadczonych usług18.1. Tak, zwiększył ceny / o ile procent18.2. Tak, zmniejszył ceny / o ile procent18.3. NieO ile procentProsze podać liczbę %O ile procentProsze podać liczbę %19. Czy salon podejmował w czasie pandemii COVID niestandardowe / nowe / inne od dotychczasowych działania19.1. Tak / jakie19.2. NieJakieProsze podać jakie działania20. Która z kategorii oferowanych przez salon usług w szczególności rośnie w ostatnich 3 latach Pana/i zdaniem20.1. Pielęgnacja20.2. Strzyżenie i stylizacja20.3. Koloryzacja20.4. Trwała20.5. Prostowanie20.6. Przedłużanie20.7. Badanie i pielęgnacja skóry głowy20.8. Przeciwdziałanie wypadaniu włosów20.9. Usługi w oparciu o produkty ekologiczne20.10. Szkolenia profesjonalne21. Która z kategorii oferowanych przez salon usług wykazuje trend spadkowy w ostatnich 3 latach Pana/i zdaniem21.1. Pielęgnacja21.2. Strzyżenie i stylizacja21.3. Koloryzacja21.4. Trwała21.5. Prostowanie21.6. Przedłużanie21.7. Badanie i pielęgnacja skóry głowy21.8. Przeciwdziałanie wypadaniu włosów21.9. Usługi w oparciu o produkty ekologiczne21.10. Szkolenia profesjonalne22. Jakie czynniki w głównej mierze sprzyjają rozwojowi salonu22.1. Rosnąca siła nabywcza klientów22.2. Widoczne i trwałe efekty z wykonanych usług i zabiegów22.3. Promocja zdrowego, zadbanego wyglądu powszechna w mediach22.4. Łatwiejsze dotarcie z informacją o usługach dzięki Internetowi (WWW i media społecznościowe)22.5. Coraz lepiej wykształceni pracownicy22.6. Dostępność i wysoka jakość szkoleń profesjonalnych22.7. Szeroka oferta, wybór kosmetyków, urządzeń, sprzętu22.8. Szeroka oferta wsparcia finansowego przy otwarciu i rozwoju działalności salonu22.9. Inne / jakie?22.9.1. Inne / jakieProsze podać jakie jeszcze inne czynniki sprzyjają rozwojowi salonu23. Jakie czynniki w głównej mierze hamują rozwój salonu23.1. Brak wystarczającej siły nabywczej klientów23.2. Wysokie koszty utrzymania salonu (wynajem, rachunki)23.3. Wysokie koszty zakupu kosmetyków, urządzeń, szkoleń niezbędnych do prowadzenia salonu23.4. Słabe przygotowanie pracowników23.5. Ograniczona oferta, wybór kosmetyków, urządzeń, sprzętu23.6. Słaba oferta wsparcia finansowego przy otwarciu i rozwoju działalności salonu23.7. Korzystanie przez klientów z oferty detalicznej23.8. Inne / jakie?23.8. Inne / jakie?Prosze podać jakie jeszcze inne czynniki hamują rozwój salonu24. Proszę wskazać przybliżoną średnią liczbę wizyt klientów w salonie w miesiącu:24.1. 1 wizyta24.2. 2 wizyty24.3. 3 wizyty24.4. 4 wizyty24.5. 5 wizyt24.6. 6 wizyt24.7. więcej niż 6 wizyt25. Proszę wskazać przybliżoną średnią wartość 1 wizyty klienta:25.1. mniej niż 50 zł25.2. 51-100 zł25.3. 100-150 zł25.4. 151-200 zł25.5. 201-300 zł25.6. 301-500 zł25.7. 501-1000 zł25.8. więcej niż 1000 zł26. Czy salon posiada program lojalnościowy dla stałych klientów:26.1. Tak26.2. Nie26.1.1. Na czym polega ten program26.1.1.1. Serie tych samych zabiegów/usług w cenie z rabatem26.1.1.2. Różne zabiegi/usług kupione łącznie w cenie z rabatem26.1.1.3. Karty rabatowe na pojedyncze usługi26.1.1.4. Bonusy za osiągnięcie określonego pułapu wydatków w salonie26.1.1.5. Inne / jakie26.1.1.5. Inne / jakie?Prosze podać jakie jeszcze inne programy lojalnościowe ofertowane są w salonie27. Proszę wskazać średni obrót w salonie w miesiącu w 2020 roku:27.1. mniej niż 10 tys. zł27.2. 10-20 tys. zł27.3. 21-50 tys. zł27.4. 51-100 tys. zł27.5. 101-150 tys. zł27.6. 151-200 tys. zł27.7. więcej niż 200 tys. zł28. Jaka część obrotu pochodzi z odsprzedaży kosmetyków w salonie28.1. mniej niż 10%28.2. 10-20%28.3. 20-30%28.4. 30-50%28.5. więcej niż 50%29. Czy odsprzedaż kosmetyków zwiększyła się w związku z pandemią COVID29.1. Tak / o ile procent29.2. Nie 29.1. Tak / o ile procentProsze podać o ile %30. Jak ocenia Pan/i odsprzedaż kosmetyków w salonie w ostatnich 3 latach30.1. rosnąca30.2. malejąca30.3. bez zmian31. Proszę wskazać, czy Państwa salon dotyka problem sezonowości sprzedaży31.1. Miesiące o nasilonym ruchu w salonie:31.1.1. Styczeń31.1.2. Luty31.1.3. Marzec31.1.4. Kwiecień31.1.5. Maj31.1.6. Czerwiec31.1.7. Lipiec31.1.8. Sierpień31.1.9. Wrzesień31.1.10. Październik31.1.11. Listopad31.1.12. Grudzień31.2. Miesiące o obniżonym ruchu w salonie:31.21. Styczeń31.2.2. Luty31.2.3. Marzec31.2.4. Kwiecień31.2.5. Maj31.2.6. Czerwiec31.2.7. Lipiec31.2.8. Sierpień31.2.9. Wrzesień31.2.10. Październik31.2.11. Listopad31.2.12. Grudzień32. Proszę wskazać, z jakich marek korzystają Państwo w salonie. (Można wybrać dowolną ilość marek): 32.1. Alcina32.2. Alterna32.3. Alfaparf32.4. Artego32.5. BaByliss32.6. Brelil32.7. Camille Albane32.8. Catzy32.9. Chantal32.10. Chardonnay32.11. Davines32.12. Dessange32.13. Ducastel32.14. Eprouvage32.15. Eleven Austalia32.16. Farouk32.17. Framesi32.18. Global Keratin32.19. Goldwell32.20. Hairdreams32.21. Hantesis32.22. Indola32.23. Infusion Gold32.24. Jean Louis David32.25. Joanna32.26. Joico32.27. Kaaral32.28. Kemon32.29. Kerasilk32.30. Kérastase32.31. Keratin Gold32.32. Keune32.33. Kevin Murphy32.34. KMS California32.35. La Biosthetique32.36. Lanza32.37. Lecher32.38. Lisap32.39. L’Oréal Professionnel32.40. Macadamia32.41. Matrix32.42. Maria Nila32.43. Miracle Treatment32.44. Moroccanoil32.45. My Organice32.46. Nioxin32.47. Olaplex32.48. O’right32.49. Organic Curl System32.50. Paul Mitchel32.51. Racoon32.52. Rene Blanche32.53. Rene Furterer32.54. Revlon Proffessional 32.55. Rusk32.56. Schwarzkopf Professional32.57. Sebastian Professional32.58. Selective Professional32.59. Subrina32.60. Subtil32.61. TIGI32.62. Wats32.63. Wella Professionals32.64. Inne, jakie?32.64. Inne marki kosmetykówProsze podać z jakich innych marek kosmetyków oprócz wymienionych powyżej korzystacie Państwo w salonie33. Proszę wskazać markę, z której korzystają Państwo przy realizacji usługi koloryzacji:Można wpisać kilka marek34. Proszę wskazać markę, z której korzystają Państwo przy realizacji usługi stylizacji:Można wpisać kilka marek35. Proszę wskazać markę, z której sprzętu Państwo korzystają:Można wpisać kilka marek36. Jakie są główne powody wyboru właśnie tych marek:36.1. Jakość i efekty zabiegów36.2. Dostępność cenowa36.3. Akceptowalne koszty eksploatacji (dotyczy urządzeń do wykonywania zabiegów)36.4. Ciągłe nowości w ofercie (dotyczy kosmetyków)36.5. Warunki handlowe z dostawcą (producentem/dystrybutorem)36.6. Obsługa handlowa i wsparcie promocyjne dostawcy producenta/dystrybutora)36.7. Dostępny i skuteczny serwis (dotyczy urządzeń do wykonywania zabiegów)36.8. Bezpłatne szkolenia 36.9. Polecane przez:36.10. Inne powody 36.9. Wybieramy marki gdyż są polecane przez:36.9.1. Inne salony36.9.2. Klientów36.9.3. Eksperta 36.9.4. Prasę branżową 36.9.5. Portal branżowy 36.10. Inne powodyProszę podać jakie inne powody kierują Państwem przy wyborze marek oprócz wymienonych powyżej37. Proszę zaznaczyć typy najpopularniejszych obecnie zabiegów/ usług, które oferuje salon dla każdej ze świadczonych usługMożna wskazać więcej niż jedną odpowiedź37.1. Fryzjerstwo37.1.1. Strzyżenie i modelowanie37.1.2. Farbowanie37.1.3. Pielęgnacja37.1.4. Prostowanie37.1.5. Trwała37.1.6. Przedłużanie37.1.7. Badanie i pielęgnacja skóry głowy37.1.8. Przeciwdziałanie wypadaniu włosów37.1.9. Usługi w oparciu o produkty ekologiczneSzkolenia dla profesjonalistów37.2. Szkolenia dla profesjonalistów38. Proszę wskazać jakiego rzędu wydatki miesięcznie salon ponosi na kosmetyki potrzebne do wykonania oferowanych usług:38.1. mniej niż 5 tys. zł38.2. 5-7 tys. zł38.3. 7-10 tys. zł38.4. 10-15 tys. zł38.5. 15-20 tys. zł38.6. 20-50 tys. zł38.7. 50-100 tys. zł38.8. więcej niż 100 tys. zł39. Proszę wskazać w jakim obszarze salon zamierza poszerzyć zakres świadczonych usług:Można wskazać więcej niż jedną odpowiedź39.1. Fryzjerstwo39.1.1. Strzyżenie i modelowanie39.1.2. Farbowanie39.1.3. Pielęgnacja39.1.4. Prostowanie39.1.5. Trwała39.1.6. Przedłużanie39.1.7. Badanie i pielęgnacja skóry głowy39.1.8. Przeciwdziałanie wypadaniu włosów39.1.9. Usługi w oparciu o produkty ekologiczneSzkolenia dla profesjonalistów39.2. Szkolenia dla profesjonalistówDoradztwo dla klienta (pielęgnacja, stylizacja)39.3. Doradztwo dla klienta (pielęgnacja, stylizacja)Odsprzedaż kosmetyków w salonie39.4. Odsprzedaż kosmetyków w salonieSklep on-line39.5. Sklep on-lineInne / jakie39.6. Inne / jakieInne / jakieProszę podać inne usług oprócz wymienionych powyżejNie zamierza poszerzyć wachlarza usług39.7. Nie zamierza poszerzyć wachlarza usług40. Proszę wskazać, w jaki sposób salon pozyskuje klientów:40.1. Bonusy za polecenie przez innego klienta40.2. Rekomendacje klientów40.3. Ulotki40.4. Bilbordy40.5. Reklama w prasie kobiecej40.6. Reklama w prasie lokalnej40.7. Strona www i pozycjonowanie w sieci40.8. Media społecznościowe40.9. Inne / jakieInne / jakieProszę podać inne sposoby oprócz wymienionych powyżej41. Które czasopisma branżowe są dostępne w salonie:41.1. Estetica Polska41.2. Hair Trendy41.3. Kurier fryzjerski41.4. Fale loki koki41.5. Inne / jakieInne / jakieJakie inne czasopisma branżowe są dostępne w salonie oprócz wymienionych powyżej42. Proszę wskazać, które z czasopism ceni Pan/i najwyżej:42.1. Estetica Polska42.2. Hair Trendy42.3. Kurier fryzjerski42.4. Fale loki koki42.5. Inne / jakie42.5. Inne / jakieJakie inne czasopisma branżowe oprócz wymienionych powyżej cenią Państwo najbardziej43. Co w szczególności interesuje Pana/ią w czasopismach branżowych:43.1. Kolekcje / trendy43.2. Relacje z targów, konkursów, konferencji43.3. Rankingi i zestawienia produktów, zabiegów, usług43.4. Informacje bieżące o produktach, zabiegach, urządzeniach do zabiegów43.5. Artykuły eksperckie43.6. Wywiady43.7. Inne / jakie43.7. Inne / jakieJakie inne sprawy interesują Państwa najbardziej w czasopismach branżowych oprócz wymienionych powyżej44. Z jakich portali branżowych korzysta Pan/i:44.1. www.esteticapolska.pl44.2. www.fashionmedia.pl44.3. www.fryzjerpolski.pl44.5. www.fryzjerzy.com44.6. www.fryzjerzy.pl44.7. www.modaistyl.pl44.8. www.modnewlosy.pl44.10. www.polki.pl44.13. Inne / jakie44.13. Inne / jakieZ jakich innych portali branżowych oprócz wymienionych powyżej korzystacie Państwo 45. Czy brał/a Pan/i udział ostatnio w wydarzeniach branżowych online:45.1. Tak / w jakich45.2. Nie45.1. Tak / w jakichW jakich wydarzeniach branżowych online brał/a Pani/i ostatnio udział46. Czy planuje Pan/i wziąć udział (jeśli się odbędą) w tegorocznych targach46.1. Tak46.2. Nie46.1. W jakich tegorocznych targach planuje Pan/i wziąć udział:46.1.1. LOOK, Poznań46.1.2. ON Hair, Warszawa46.1.3. Hair Festiwal Beauty Fair, Katowice46.1.4. Uroda, Gdańsk47. Jakie formy spotkań branżowych interesowałyby Pana/ią:47.1. Konferencje tematyczne (formy większe)47.2. Konferencje online47.3. Warsztaty / szkolenia (formy mniejsze, kameralne)47.4. Webinaria (formy on-linowe)47.5. Konkursy 47.6. Targi47.7. Targi online47.8. Inne / jakie47.8. Inne / jakieJakie inne formy spotkań branżowych interesowałyby Pana/ią oprócz wymienionych wyżej48. Co skłoniłoby Pana/ią do wzięcia udziału w spotkaniu branżowym:48.1. Temat wykładu48.2. Lokalizacja48.3. Rabatowe zakupy48.4. Termin48.5. Cena 48.5.1. Jaki poziom ceny jest dla Pana/i akceptowalny:48.5.1.1. mniej niż 100 zł48.5.1.2. 100-200 zł48.5.1.3. 200-500 zł48.5.1.4. więcej niż 500 zł49. Czy byłby Pan/i zainteresowany zakupem raportu z niniejszego badania:49.1. Zdecydowanie tak49.2. Raczej tak49.3. Nie wiem49.4. Raczej nie / dlaczego49.5. Zdecydowanie nie / dlaczego49.4. Raczej nie / dlaczegoProszę podać powody49.5. Zdecydowanie nie / dlaczegoProszę podać powody50. Proszę wskazać, ile Pani/a zdaniem powinien kosztować taki raport:50.1. mniej niż 300 zł50.2. 300-500 zł50.3. więcej niż 500 złOświadczenie o przetwarzaniu danych*Tak, przyjmuję do wiadomościObowiązek informacyjny RODO. Przyjmuję do wiadomości że moje dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji niniejszego zlecenie przez Beauty Business Partner Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (04-870) przy ul. Trakt Lubelski 40 c, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000313061 oraz posiadająca nr REGON: 141559330. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów art 23 ust 1 pkt 3 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Jestem świadomy(a) przysługującego mi prawa dostępu do treści moich danych, możliwości ich poprawiania oraz tego, że moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych ze zbioru danych, w którym dane są przetwarzane. Dane firmy (nazwa firmy, adres, nip) będą przechowywane zgodnie z ustawą o rachunkowści. Realizując obowiązek informacyjny wynikający z RODO, poniżej przekazujemy Pani/Panu poniższe podstawowe oraz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych klientów przez Beauty Business Partner Sp. z o.o. w związku z zawarciem umów/ zleceń. Administrator danych osobowych Administratorem Twoich danych osobowych jest Beauty Business Partner Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (04-870) przy ul. Trakt Lubelski 40 c, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000313061 posiadającą następujące numery identyfikacyjne: NIP 9522055186 oraz REGON 141559330, Cele przetwarzania Twoich danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby: realizować zawartą umowę/ zlecenie Okres przechowywania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w okresie wykonywania ww. umowy, a także przez okres przedawnienia roszczeń z umowy, zgodnie z ustawą o rachunkowości. Odbiorcy Twoich danych osobowych Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe: naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT/ kurierom/ firmie realizującej skład naszych czasopism Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami. Kategorie danych Przetwarzamy następujące kategorie Twoich danych osobowych: imię, nazwisko, dane kontaktowe, email, telefon, stanowisko, nazwa firmy, nip Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Masz następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: a. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych ze względu na szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy przetwarzamy Twoje dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, b. prawo dostępu do Twoich danych osobowych, c. prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych, d. prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych, e. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami : e.cesarz@esteticapolska.pl Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Zgoda na marketingTak, wyrażam zgodęWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania informacji handlowej oraz korespondencji za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna, SMS). Administratorem Danych Osobowych jest spółka Beauty Business Partner Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (04-870) przy ul. Trakt Lubelski 40 c, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000313061 oraz posiadająca nr REGON: 141559330. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922) oraz Ustawę z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.). Jestem świadomy(a) przysługującego mi prawa dostępu do treści moich danych, możliwości ich poprawiania oraz tego, że moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych ze zbioru danych, w którym dane są przetwarzane. Polityka prywatności portalu art of BEAUTYWyślij ankietęTo pole powinno zostać puste